
Garantie en klachten
Heb je je product kapot of verkleurd ontvangen?
Dat vinden we heel vervelend. Voor we je product versturen onderwerpen we het aan een kwaliteitscontrole waarmee we dit proberen te voorkomen. Heb je onverhoopt toch een beschadigd, verkleurd of kapot product van ons ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zorgen dan voor een passende oplossing.
We vragen je om een kopie van het aankoopbewijs (dit is ook je garantiebewijs) en duidelijke foto's mee te sturen. Zonder aankoopbewijs kunnen we je klacht helaas niet in behandeling nemen. De garantie geldt volgens de wettelijke regels.
Hoelang heb ik garantie op mijn schoenen?
Bij GaborStore ontvang je altijd 6 maanden fabrieksgarantie op jouw aankoop.
In sommige gevallen is een uitzondering mogelijk na deze periode. We kunnen dan beoordelen of een reparatie mogelijk is.
Heb je een klacht over een product dat je in een van onze winkels hebt gekocht? Neem dan contact op met de betreffende GaborStore waar u uw aankoop heeft gedaan.
Heb je een klacht die ontstaan is na 6 maanden?
In sommige gevallen krijg je fabrieksgarantie als er 6 maanden na aankoop een klacht ontstaat. Neem contact op met de klantenservice om jouw specifieke geval met ons te bespreken.
Niet alle klachten worden vergoed
Zoals je wel kunt begrijpen kunnen we niet alle klachten vergoeden. Veel zaken kun je voorkomen door de aanbevolen onderhoudsartikelen te gebruiken (deze vind je in de online shop en onze winkels). De volgende klachten worden nooit vergoed:
- Slijtage van zolen en hakken
- Afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie
- Kapotte ritsen
- Door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die GaborStore niet te verwijten zijn
Heeft u na het lezen van bovenstaande informatie en voorwaarden alsnog een klacht waarbij wij u kunnen helpen? Neem dan gerust contact met ons op.